loading...
بیتا موب
بیتا موب بازدید : 194 شنبه 30 آبان 1394 نظرات (1)

رایگان کده کانال متفاوت در تلگرام

 

دانلود نرم افزارهای پولی بازار

 شارژ رایگان اپراتورها

 دانلود آهنگ های روز دنیا

 دانلود ب روز ترین برنامه های اندروید

 به روز ترین ترفندهای موبایل

 اینترنت رایگان اپراتورها

 

https://telegram.me/freebazarnet

بیتا موب بازدید : 431 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

نینجا اس ام اس یک نرم افزار فوق العاده کاربردی برای مدیریت حرفه ای پیامک ها است که تعدادی ابزار و ویژگی خاص را در اختیار کاربر قرار می دهد. این نرم افزار HoverChat به شما کمک می کند تا به صورت شناور پیامک ها و پیام های چند رسانه ای را مدیریت کنید. البته این نسخه بیشتر برای مدیریت پیام های دریافتی از شبکه های اجتماعی و چت کاربرد دارد و امکان مدیریت شناورچت ها را به شما می دهد. برنامه دارای زیبایی منحصر به فردی است که می توانید با استفاده از تم های مختلف آن را زیباتر جلوه دهید. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید بدون خروج از بازی ها هر برنامه ی دیگر به پیام ها و چت های خود به صورت شناور پاسخ دهید.

http://androidkade.com/wp-content/uploads/2014/02/795.jpg

بیتا موب بازدید : 397 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

ا استفاده از این برنامه قادر خواهید بود به آسانی عکس بگیرید و آن به اشتراک بگذارید تا تمامی دوستان شما در سراسر جهان آن را مشاهده کنند. همچنین می توانید عکس و فیلم های خود را ابتدا شخصی سازی کرده و با استفاده از افکت های زیبای برنامه طراحی و ویرایش کرده و سپس آن را به اشتراک بگذارید. کسانی که شما را دنبال می کنند می توانند پست های شما را تماشا کنند.

بیتا موب بازدید : 699 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

حتما تمامیه دوستان با مرورگر Opera mini آشنا هستند.این برنامه را برای سیستم عامل بادا از موبفا دانلود نمایید.

قابلیت ها :

- رزولوشن 800*480
- استفاده از سنسور شتاب سنج (چرخش اتوماتیک با چرخش گوشی)

http://dl2.mobfa.org/mamadstiler-summer-90/opera-mini-samsung-bada-595x331.jpg

بیتا موب بازدید : 220 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزار وایبر ( Viber 4.2.0.1733 ) با بیش از 200 میلیون کاربر در سرتاسر دنیا مورد استفاده قرار میگیرد. با این برنامه میتوانید با دوستانتان چت کنید ، برای آنها تصویر و متن ارسال نمایید و با آنها تماس رایگان برقرار کنید.

ویژگی ها :

- چت کردن با دوستان

- برقراری تماس صوتی با کیفیت HD

- تشکیل گروه ها با بیش از 100 عضو

- ارسال شکلک و انیمیشن و موقعیت جغرافی خود

- ارسال عکس ، صوت ، نوشته

و…

www.Mobfa.Org_WYtoG7akONaSv4wtgy8w.png (400×250)

بیتا موب بازدید : 378 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی RealParking3D v2.4.4 از سری بازی های محبوب پارک کردن ماشین هست که تفاوت این بازی  با سایر بازی های این رده فضای متفاوت آن هست . هم اکنون از موبفا برای سیستم عامل اندروید دانلود نمایید.

www.Mobfa.Org_Go0b6ZE85D7qBrV1oeNv.jpg (400×240)

بیتا موب بازدید : 162 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی  Benji Bananas 1.12 توسط سازنده بازی معروف Hill Racing درست شده است. در این بازی نیز قوانین فیزیکی و گرافیک جالب کودکانه به چشم میخورد که جذابیت بازی را دوچندان میکند. هم اکنون برای موبایل اندرویدی خود این بازی را از موبفا دانلود نمایید و از آن لذت ببرید.

www.Mobfa.Org_Ciud1iU1snHYkD9hQRPJ.jpg (800×391)

بیتا موب بازدید : 291 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

با استفاده از برنامه لاین  ( LINE ) میتوانید از طریق اینترنت با دوستانتون چت کنید ، مکالمه صوتی رایگان داشته باشید ، مکالمه تصویری رایگان داشته باشید. این برنامه در حال حاضر بیش از 350 میلیون یوزر در 231 کشور دارد. به نظر میرسد این برنامه جایگزین مناسبی برای برنامه WeChat  می باشد… لازم به ذکر هست که برنامه LINE از نظر تعداد دانلود و کاربر در جهان از برنامه Wechat جلوتر است (برنامه ویچت 300 میلیون عضو دارد) و محبوبیت بیشتری دارد.هم اکنون از موبفا برای پلتفرم اندروید دانلود نمایید و با دوستانتان با کمترین هزینه ارتباط برقرار کنید.

www.Mobfa.Org_b2KB7KOjyJXOJ4xRkreo.jpg (512×250)

بیتا موب بازدید : 356 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

شما هم برای گوشی ها و تبلت های همراه مجهز به سیستم عامل آندروید خو، نرم افزار فتوشاپی ویژه گوشی داشته باشید !

این امکان برای دارندگان تبلت و گوشی های آندروید فراهم گردیده تا بتوانند تغییرات مورد دلخواه خود را بر روی تصاویرشان توسط نرم افزار Adobe Photoshop Touch اعمال کنند.

شما به کمک این نرم افزار می توانید از فعالیت هایی چون : ترکیب تصاویر، به کارگیری افکت های حرفه ای، به اشترک گذاری نتایج کار با دوستان و خانواده خود از طریق سایت هایی چون Facebook و ... بهره مند شوید.

تمامی این تسهیلات برای تبلت و گوشی همراه مجهز به سیستم عامل آندروید شما در نظر گرفته شده است.

بیتا موب بازدید : 76 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

اخبار و شایعات مربوط به گوشی هوشمند Nokia X یا همان Normandy از مدت‌ها قبل منتشر شده است و لو دهنده معرفو evleaks در آخرین گزارش خود توضیح داد که شرکت نوکیا با توسعه این محصول سعی دارد نخستین گوشی هوشمند اندرویدی خود را روانه بازار کند.
در این گزارش اعلام شده است که نخستین گوشی هوشمند اندرویدی نوکیا پردازنده دو هسته‌ای با توان یک گیگاهرتز را در خود جا داده است و این طور که در گزارش‌های قبلی اعلام شد، این پردازنده از نوع Snapdragon 200 8225Q است که البته مدل چهار هسته‌ای این پردازنده نیز موجود می‌باشد.

این گوشی هوشمند ویژه همچنین رم ۵۱۲ مگابایتی و حافظه داخلی ۴ گیگابایتی دارد و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به نمایشگر لمسی ۴٫۰ اینچی از نوع WVGA اشاره کرد که تصاویر در آن با کیفیت ۸۰۰ در ۴۸۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند.

بیتا موب بازدید : 464 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (1)

سلام
باز کردن بوت لودر برای اکسپریا ایکس 8
این در اصل برای X10 مینی طراحی شده ولی روی X8 هم جواب میدهد
من فکر کردم این آموزش نیز برای که وبلاگ ما مفید خواهد بود
من مسئول هیچگونه مشکل برای تلفن شما نیستم!!!!!خوب ،



بیتا موب بازدید : 55159 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)

سلام امروز با Opera Mini v7.5.3 با سرور سالم و ادیت شده در خدمتتون هستم

دانلود جدیدترین نسخه اپرا مینی با سرور سالم و ویرایش شده اندروید

مرورگر قدرتمند اُپرا مینی با سرور ویرایش شده !
نسخه ۷٫۵٫۳
در این نسخه باگ ها کاملا رفع شدند و عملکرد و سرعت برنامه بهبود یافته !

بیتا موب بازدید : 1312 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

\"دانلود

شرح این بازی به این صورت است :گیاهانی اهریمنی رشد کرده اند که باعث میشوند کسانی که آنها را مصرف میکنند تبدیل به زامبی شوند گیاهها برای اینکه دوباره همان گیاهان سابق شوند و سالم باشند نیاز اساسی و مبرم به نور خورشید دارند ماموریت شما این است که نور خورشید را فراهم کنید قبل اینکه همه ی انسانها با مصرف این گیاهان اهریمنی تبدیل به زامبی شوند هیچ عبارتی برای این بازی کاربرد ندارد جز عبارت دیوانه وار مرگبار و ماجراجویانه این مسئله بزرگی نیست شما نمیتوانید نور خورشید را از یک فروشگاه خریداری کنید بلکه باید با تلاش و کوشش آنرا بدست آورید و مردم را از خطر زامبی شدن برای همیشه نجات دهید این بازی به شما تقدیم میشود

بیتا موب بازدید : 3124 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (2)

\"دانلود

در این بازی شما میتوانید نقش یک آدم مثبت و یا منفی را داشته باشید.در این بازی برای کسب درآمد باید با سیاست مداران , بازرگانان و قاچاقچیان اسلحه رابطه برقرار کنید و از هر راهی برای پول در آوردن استفاده کنید و در کل شامل فعالیت های جنایی مانند دزدی , جنگ و پخش مواد مخدر میباشد. .و در این بازی ما شاهد ماشین ها , هواپیماها و دوچرخه های متفاوت و جذاب تری هستیم

بیتا موب بازدید : 434 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

\"بازی

ماهی فردی یه خورده از وظایفی که برعهده او است خسته شده پس او تصمیم می گیرد که به دیدار خواهر خود سالی که در برینی گالچ زندگی می کند برود. سالی از مزرعه  و آب زلال و خوک های آبی ای که در اختیار دارد بسیار به خود می بالد. اینگونه به نظر می رسد که همه چیز برای یک زندگی خوب در انجا موجود است. اما در آنجا هم فردی نمی تواند وظایف خود را فراموش کند. برخی از دزدان شرور خوک های آبی او را می دزدند, سالی از این موضوع وحشت زده می شود و فردی تصمیم می گیرد که افراد شرور را پیدا کند. و او برای یافتن این افراد از دوست قدیمی خود , لوتر کمک می گیرد.این بازی دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد از جمله این ویژگی ها شامل موارد زیر می باشد:
این یک بازی کارگاهی برای کودکان می باشد و همچنین توسط افرادی حرفه ای دوبله شده است.و همچنین یکی از هیجان انگیزترین بازی ها می باشد.و این بازی نیز دارای گرافیک بسایر بالایی می باشد

بیتا موب بازدید : 202 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

توجه: برنامه از طریق اینترنت اطلاعات لازم را به دست می‌آورد.

ویژگی‌های نرم افزار :

- نمایش آب و هوای کنونی برای اکثر شهرهای دنیا و ایران (دما، باد، فشار هوا و…)؛
- امکان قرار دادن عکس دلخواه برای شهر مورد علاقه؛
- پیش‌بینی آب و هوا به مدت ۷ روز؛
- پیش بینی دقیق (به صورت ساعتی) به مدت ۴۸ ساعت؛
- هشدار طوفان‌ (مانند طوفانهای مغناطیسی و…)؛
- تعویض سریع بین شهرهای مورد علاقه؛
- ویجت‌های متنوع برای هوم اسکرین؛

بیتا موب بازدید : 192 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)
 
 

فرینگ همکنون برای گوشی های سیمبین موجود است و با هر کاربری که از این نرم افزار استفاده می کند چه اندروید یا اپل  می توانید ارتباط برقرار کنید.

از قابلیت های برجسته نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد :

-چت صوتی رایگان

-چت تصویری رایگان

-چت به صورت زنده

-امکان برقراری تماس های بین المللی فراهم شده است

بیتا موب بازدید : 602 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

با نرم افزار قدرتمند MX Player علاوه برنمایش فیلم با کیفیت فوق العاده بر روی زیرنویس فیلمهای خود مدیریت کاملی داشته باشید. دیگر امکانات این نرم افزار:

میتوانید با فشار دادن و کشیدن بر روی نمایشگر تصویر را بزرگ کنید.و همچنین با داشتن قفل کودک میتوانید با خیال راحت گوشی موبایل خود را در اختیار کودکان قرار داده و باخیال راحت از اینکه با لمس کردن صفحه نمایش دیگر قادر به اجرا کردن برنامه های دیگر و همچنین برقرای تماس ناخواسته نمیشوید.

این نرم افزار قبل اجرا بر روی اندروید2.2 به بالا میباشد. کیاموب را به دوستان خود معرفی کنید!

بیتا موب بازدید : 528 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)
مرورگر پافین بروزر اندروید پر سرعت ترین مرورگر حال حاضر تفاوت این مرورگر با سایر مرورگرها را تفاوت در سرعت لود صفحات اعلام کرده اند. ویژگی های نرم افزار : *بارگزاری سریع و باورنکردنی صفحات وبلاگها و وبسایت ها *نمایش صفحات وب به زیباترین شکل ممکن *امکان باز کردن تب به صورت نامحدود *دارا بودن محیط کاربری ساده و زیبا *پشتیبانی از Adobe Flash *استفاده ی بسیار کم از پهنای باند اینترنت شما *امکان عبور از تمامی تحریم ها *مسدود سازی تبلیغات شناور سایت ها *نمایش لیستی از سایت های برتر برای دسترسی سریع *امکان باز کردن تب به صورت نامحدودتغییرات : *تم جدید رنگی برای نوار ابزار و سایدبار *بهبود اتصال به شبکه و رفع مشکلات حجم:12.4 مگابایت ورژن:اندروید2.2 وبالاتر

 

بیتا موب بازدید : 426 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

Asphalt4 HD Elite Racingیکی از بازی های جذاب اتومبیل رانی برای سیمبین   میباشد. احتمالا نسخه های قبلی این بازی را تجربه کرده اید. حضور ماشین های معروف از معتبر ترین شرکت های سازنده اتومبیل و گرافیک خیره کننده آن شما را مجذوب خواهد کرد. مراحل و ماشین ها از روی نسخه HD الگو برداری شده و شما میتوانید ماشین یا موتور دلخواه خود را انتخاب کنید .

بیتا موب بازدید : 290 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

بازی سرگرم کننده جدید و بسیار زیبای Ninja Strike در سبک پرشی که باید با لمس صفحه به سمت چپ و راست بپرید . علاوه بر این باید دشمنانتان را نیز از سر راه بردارید .

بیتا موب بازدید : 1993 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

با نرم افزار جالب TubeMate شما میتوانید خیلی راحت در سایت یوتیوب به جستجو پرداخته و ویدئوها را نیز دانلود نمایید. با این برنامه شما با سرعت بسیار بالا میتوانید ویدئوها را در رزولشن های بسیار مختلف دانلود کرده و یا متوقف کنید. همچنین شما میتوانید همزمان چندین فایل را با این برنامه دانلود نمایید.

نرم افزار دانلود از یوتیوب TubeMate 2 YouTube Downloader v2.0.9 build 517 - آندروید

بیتا موب بازدید : 237 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

GSam Battery Monitor Pro یک نرم افزار کاربردی برای مدیریت کامل بر روی باطری گوشی آندرویدی میباشد. شما با این برنامه میتوانید از میزان شارژ مصرف شده و باقیمانده گوشی خود آگاهی کامل یافته و آن را مدیریت نمایید. این برنامه مصرف باتری گوشی شما را کاهش داده و بهینه میکند.

نرم افزار کنترل مصرف باتری GSam Battery Monitor Pro v3.0 - آندروید

بیتا موب بازدید : 244 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

Pelakyab یک نرم افزار جالب برای شناسایی انواع پلاک های خودرو میباشد. شاید که شما با پلاکی روبرو شده باشید و ندانید که مربوط به کدام استان است. با نصب این برنامه بر روی گوشی آندرویدی خود میتوانید این مشگل را حل کنید. این برنامه دارای محیطی بسیار ساده و شکیل میباشد.

نرم افزار پلاک یاب برای آندروید Pelakyab v1.0.9

بیتا موب بازدید : 218 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

Persian dic یک نرم افزار دیکشنری فارسی برای سیستم عامل آندرویدی میباشد. شما با این دیکشنری میتوانید خیلی سریع و راحت ۵۰ زبان زنده دنیا را ترجمه کنید. این دیکشنری دارای ۱۴۶۰۰۰ لغت انگلیسی به فارسی و ۸۴۰۰۰ لغت فارسی به انگلیسی میباشد!این برنامه تمامی کلمات را به صورت آفلاین تلفظ میکند. برای دانلود و تصاویر محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه کنید.

نرم افزار آلارم برای آندروید Alarm Clock for Android v4.0.300

 

 

 

 

بیتا موب بازدید : 164 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)
""

جدیدترین نسخه wechat v1 java برنامه ای معروف و جذاب برای چت کردن در گوشی جاوا قابلیت ارسال پیام صوتی تصویری نوشتاری این نرم افزار شبیه به مسنجر نیمباز ‏ میباشد با محیط جذاب تر بهترین قسمت آن بازی بطری که در اصل یک ابزار چت با افرادی هست که درخواست کمک داده اند این مسنجر فوق العاده جذاب و محبوب را هم اکنون از بیتاموب دانلود کنید ‎

بیتا موب بازدید : 408 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

بازى Thor: The dark world يكى از بهترين بازى هاى منتشر شده با موضوع اكشن ; اين بازى گرافيك فوق العاده اى دارد كه مى تواند شما را ساعت ها سرگرم كند ; لطفا براى دانلود به ادامه ى مطلب مراجعه كنيد

بیتا موب بازدید : 423 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)
 
 

نسخه جدید یوسی بروزر مینی 8.9.2.373 اندروید با سرور سالم که قابلیت پخش ویدیو بصورت آنلاین در خود برنامه را دارا میباشد و تمام محدودیت های وبگردی این ورژن برداشته شده است برای دانلود به ادامه مطلب رجوع کنید...

بیتا موب بازدید : 231 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)
 
 

نسخه جدید یوسی بروزر 8.9 مینی اندروید قابلیت ها: پخش آنلاین ویدیو در حالت speed modنصب نرم افزارها از داخل خود برنامه ذخیره کردن ویدیو های یوتوب در خود برنامه و دیگر قابلیت ها....

بیتا موب بازدید : 51775 شنبه 28 دی 1392 نظرات (3)

واتس اپ بهترین نرم افزار موبایل در زمینه ارتباطات ) ارسال پیام ( بهترین عنوانی است که می توان برای این برنامه به کار برد. عنوانی که این نرم افزار چندین سال است که در جهان آن را یدک می کشد . با این برنامه قطعا با SMS های معمولی خداحافظی می کنید!

بیتا موب بازدید : 729 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزار Easy Countdown Timer یک تایمر شمارش معکوس ساده است برای زمان تمرین یا ورزش بسیار مناسب است که از صفحه نمایش با رزولوشن ۳۶۰×۶۴۰ پشتیبانی می کند و در حالت افقی و عمودی قابل استفاده است.

 

 

دانلودمستقیم:

 

Easy Countdown Timer

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 51
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 72
  • بازدید ماه : 225
  • بازدید سال : 1,683
  • بازدید کلی : 309,858