loading...
بیتا موب
بیتا موب بازدید : 430 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

نینجا اس ام اس یک نرم افزار فوق العاده کاربردی برای مدیریت حرفه ای پیامک ها است که تعدادی ابزار و ویژگی خاص را در اختیار کاربر قرار می دهد. این نرم افزار HoverChat به شما کمک می کند تا به صورت شناور پیامک ها و پیام های چند رسانه ای را مدیریت کنید. البته این نسخه بیشتر برای مدیریت پیام های دریافتی از شبکه های اجتماعی و چت کاربرد دارد و امکان مدیریت شناورچت ها را به شما می دهد. برنامه دارای زیبایی منحصر به فردی است که می توانید با استفاده از تم های مختلف آن را زیباتر جلوه دهید. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید بدون خروج از بازی ها هر برنامه ی دیگر به پیام ها و چت های خود به صورت شناور پاسخ دهید.

http://androidkade.com/wp-content/uploads/2014/02/795.jpg

بیتا موب بازدید : 396 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

ا استفاده از این برنامه قادر خواهید بود به آسانی عکس بگیرید و آن به اشتراک بگذارید تا تمامی دوستان شما در سراسر جهان آن را مشاهده کنند. همچنین می توانید عکس و فیلم های خود را ابتدا شخصی سازی کرده و با استفاده از افکت های زیبای برنامه طراحی و ویرایش کرده و سپس آن را به اشتراک بگذارید. کسانی که شما را دنبال می کنند می توانند پست های شما را تماشا کنند.

بیتا موب بازدید : 290 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

با استفاده از برنامه لاین  ( LINE ) میتوانید از طریق اینترنت با دوستانتون چت کنید ، مکالمه صوتی رایگان داشته باشید ، مکالمه تصویری رایگان داشته باشید. این برنامه در حال حاضر بیش از 350 میلیون یوزر در 231 کشور دارد. به نظر میرسد این برنامه جایگزین مناسبی برای برنامه WeChat  می باشد… لازم به ذکر هست که برنامه LINE از نظر تعداد دانلود و کاربر در جهان از برنامه Wechat جلوتر است (برنامه ویچت 300 میلیون عضو دارد) و محبوبیت بیشتری دارد.هم اکنون از موبفا برای پلتفرم اندروید دانلود نمایید و با دوستانتان با کمترین هزینه ارتباط برقرار کنید.

www.Mobfa.Org_b2KB7KOjyJXOJ4xRkreo.jpg (512×250)

بیتا موب بازدید : 355 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

شما هم برای گوشی ها و تبلت های همراه مجهز به سیستم عامل آندروید خو، نرم افزار فتوشاپی ویژه گوشی داشته باشید !

این امکان برای دارندگان تبلت و گوشی های آندروید فراهم گردیده تا بتوانند تغییرات مورد دلخواه خود را بر روی تصاویرشان توسط نرم افزار Adobe Photoshop Touch اعمال کنند.

شما به کمک این نرم افزار می توانید از فعالیت هایی چون : ترکیب تصاویر، به کارگیری افکت های حرفه ای، به اشترک گذاری نتایج کار با دوستان و خانواده خود از طریق سایت هایی چون Facebook و ... بهره مند شوید.

تمامی این تسهیلات برای تبلت و گوشی همراه مجهز به سیستم عامل آندروید شما در نظر گرفته شده است.

بیتا موب بازدید : 55159 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)

سلام امروز با Opera Mini v7.5.3 با سرور سالم و ادیت شده در خدمتتون هستم

دانلود جدیدترین نسخه اپرا مینی با سرور سالم و ویرایش شده اندروید

مرورگر قدرتمند اُپرا مینی با سرور ویرایش شده !
نسخه ۷٫۵٫۳
در این نسخه باگ ها کاملا رفع شدند و عملکرد و سرعت برنامه بهبود یافته !

بیتا موب بازدید : 602 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

با نرم افزار قدرتمند MX Player علاوه برنمایش فیلم با کیفیت فوق العاده بر روی زیرنویس فیلمهای خود مدیریت کاملی داشته باشید. دیگر امکانات این نرم افزار:

میتوانید با فشار دادن و کشیدن بر روی نمایشگر تصویر را بزرگ کنید.و همچنین با داشتن قفل کودک میتوانید با خیال راحت گوشی موبایل خود را در اختیار کودکان قرار داده و باخیال راحت از اینکه با لمس کردن صفحه نمایش دیگر قادر به اجرا کردن برنامه های دیگر و همچنین برقرای تماس ناخواسته نمیشوید.

این نرم افزار قبل اجرا بر روی اندروید2.2 به بالا میباشد. کیاموب را به دوستان خود معرفی کنید!

بیتا موب بازدید : 528 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)
مرورگر پافین بروزر اندروید پر سرعت ترین مرورگر حال حاضر تفاوت این مرورگر با سایر مرورگرها را تفاوت در سرعت لود صفحات اعلام کرده اند. ویژگی های نرم افزار : *بارگزاری سریع و باورنکردنی صفحات وبلاگها و وبسایت ها *نمایش صفحات وب به زیباترین شکل ممکن *امکان باز کردن تب به صورت نامحدود *دارا بودن محیط کاربری ساده و زیبا *پشتیبانی از Adobe Flash *استفاده ی بسیار کم از پهنای باند اینترنت شما *امکان عبور از تمامی تحریم ها *مسدود سازی تبلیغات شناور سایت ها *نمایش لیستی از سایت های برتر برای دسترسی سریع *امکان باز کردن تب به صورت نامحدودتغییرات : *تم جدید رنگی برای نوار ابزار و سایدبار *بهبود اتصال به شبکه و رفع مشکلات حجم:12.4 مگابایت ورژن:اندروید2.2 وبالاتر

 

بیتا موب بازدید : 1992 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

با نرم افزار جالب TubeMate شما میتوانید خیلی راحت در سایت یوتیوب به جستجو پرداخته و ویدئوها را نیز دانلود نمایید. با این برنامه شما با سرعت بسیار بالا میتوانید ویدئوها را در رزولشن های بسیار مختلف دانلود کرده و یا متوقف کنید. همچنین شما میتوانید همزمان چندین فایل را با این برنامه دانلود نمایید.

نرم افزار دانلود از یوتیوب TubeMate 2 YouTube Downloader v2.0.9 build 517 - آندروید

بیتا موب بازدید : 237 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

GSam Battery Monitor Pro یک نرم افزار کاربردی برای مدیریت کامل بر روی باطری گوشی آندرویدی میباشد. شما با این برنامه میتوانید از میزان شارژ مصرف شده و باقیمانده گوشی خود آگاهی کامل یافته و آن را مدیریت نمایید. این برنامه مصرف باتری گوشی شما را کاهش داده و بهینه میکند.

نرم افزار کنترل مصرف باتری GSam Battery Monitor Pro v3.0 - آندروید

بیتا موب بازدید : 244 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

Pelakyab یک نرم افزار جالب برای شناسایی انواع پلاک های خودرو میباشد. شاید که شما با پلاکی روبرو شده باشید و ندانید که مربوط به کدام استان است. با نصب این برنامه بر روی گوشی آندرویدی خود میتوانید این مشگل را حل کنید. این برنامه دارای محیطی بسیار ساده و شکیل میباشد.

نرم افزار پلاک یاب برای آندروید Pelakyab v1.0.9

بیتا موب بازدید : 218 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

Persian dic یک نرم افزار دیکشنری فارسی برای سیستم عامل آندرویدی میباشد. شما با این دیکشنری میتوانید خیلی سریع و راحت ۵۰ زبان زنده دنیا را ترجمه کنید. این دیکشنری دارای ۱۴۶۰۰۰ لغت انگلیسی به فارسی و ۸۴۰۰۰ لغت فارسی به انگلیسی میباشد!این برنامه تمامی کلمات را به صورت آفلاین تلفظ میکند. برای دانلود و تصاویر محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه کنید.

نرم افزار آلارم برای آندروید Alarm Clock for Android v4.0.300

 

 

 

 

بیتا موب بازدید : 422 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)
 
 

نسخه جدید یوسی بروزر مینی 8.9.2.373 اندروید با سرور سالم که قابلیت پخش ویدیو بصورت آنلاین در خود برنامه را دارا میباشد و تمام محدودیت های وبگردی این ورژن برداشته شده است برای دانلود به ادامه مطلب رجوع کنید...

بیتا موب بازدید : 230 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)
 
 

نسخه جدید یوسی بروزر 8.9 مینی اندروید قابلیت ها: پخش آنلاین ویدیو در حالت speed modنصب نرم افزارها از داخل خود برنامه ذخیره کردن ویدیو های یوتوب در خود برنامه و دیگر قابلیت ها....

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 178
  • بازدید سال : 1,636
  • بازدید کلی : 309,811