loading...
بیتا موب
بیتا موب بازدید : 291 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

با استفاده از برنامه لاین  ( LINE ) میتوانید از طریق اینترنت با دوستانتون چت کنید ، مکالمه صوتی رایگان داشته باشید ، مکالمه تصویری رایگان داشته باشید. این برنامه در حال حاضر بیش از 350 میلیون یوزر در 231 کشور دارد. به نظر میرسد این برنامه جایگزین مناسبی برای برنامه WeChat  می باشد… لازم به ذکر هست که برنامه LINE از نظر تعداد دانلود و کاربر در جهان از برنامه Wechat جلوتر است (برنامه ویچت 300 میلیون عضو دارد) و محبوبیت بیشتری دارد.هم اکنون از موبفا برای پلتفرم اندروید دانلود نمایید و با دوستانتان با کمترین هزینه ارتباط برقرار کنید.

www.Mobfa.Org_b2KB7KOjyJXOJ4xRkreo.jpg (512×250)

بیتا موب بازدید : 356 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

شما هم برای گوشی ها و تبلت های همراه مجهز به سیستم عامل آندروید خو، نرم افزار فتوشاپی ویژه گوشی داشته باشید !

این امکان برای دارندگان تبلت و گوشی های آندروید فراهم گردیده تا بتوانند تغییرات مورد دلخواه خود را بر روی تصاویرشان توسط نرم افزار Adobe Photoshop Touch اعمال کنند.

شما به کمک این نرم افزار می توانید از فعالیت هایی چون : ترکیب تصاویر، به کارگیری افکت های حرفه ای، به اشترک گذاری نتایج کار با دوستان و خانواده خود از طریق سایت هایی چون Facebook و ... بهره مند شوید.

تمامی این تسهیلات برای تبلت و گوشی همراه مجهز به سیستم عامل آندروید شما در نظر گرفته شده است.

بیتا موب بازدید : 76 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

اخبار و شایعات مربوط به گوشی هوشمند Nokia X یا همان Normandy از مدت‌ها قبل منتشر شده است و لو دهنده معرفو evleaks در آخرین گزارش خود توضیح داد که شرکت نوکیا با توسعه این محصول سعی دارد نخستین گوشی هوشمند اندرویدی خود را روانه بازار کند.
در این گزارش اعلام شده است که نخستین گوشی هوشمند اندرویدی نوکیا پردازنده دو هسته‌ای با توان یک گیگاهرتز را در خود جا داده است و این طور که در گزارش‌های قبلی اعلام شد، این پردازنده از نوع Snapdragon 200 8225Q است که البته مدل چهار هسته‌ای این پردازنده نیز موجود می‌باشد.

این گوشی هوشمند ویژه همچنین رم ۵۱۲ مگابایتی و حافظه داخلی ۴ گیگابایتی دارد و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به نمایشگر لمسی ۴٫۰ اینچی از نوع WVGA اشاره کرد که تصاویر در آن با کیفیت ۸۰۰ در ۴۸۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند.

بیتا موب بازدید : 464 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (1)

سلام
باز کردن بوت لودر برای اکسپریا ایکس 8
این در اصل برای X10 مینی طراحی شده ولی روی X8 هم جواب میدهد
من فکر کردم این آموزش نیز برای که وبلاگ ما مفید خواهد بود
من مسئول هیچگونه مشکل برای تلفن شما نیستم!!!!!خوب ،



بیتا موب بازدید : 55159 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)

سلام امروز با Opera Mini v7.5.3 با سرور سالم و ادیت شده در خدمتتون هستم

دانلود جدیدترین نسخه اپرا مینی با سرور سالم و ویرایش شده اندروید

مرورگر قدرتمند اُپرا مینی با سرور ویرایش شده !
نسخه ۷٫۵٫۳
در این نسخه باگ ها کاملا رفع شدند و عملکرد و سرعت برنامه بهبود یافته !

بیتا موب بازدید : 1312 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

\"دانلود

شرح این بازی به این صورت است :گیاهانی اهریمنی رشد کرده اند که باعث میشوند کسانی که آنها را مصرف میکنند تبدیل به زامبی شوند گیاهها برای اینکه دوباره همان گیاهان سابق شوند و سالم باشند نیاز اساسی و مبرم به نور خورشید دارند ماموریت شما این است که نور خورشید را فراهم کنید قبل اینکه همه ی انسانها با مصرف این گیاهان اهریمنی تبدیل به زامبی شوند هیچ عبارتی برای این بازی کاربرد ندارد جز عبارت دیوانه وار مرگبار و ماجراجویانه این مسئله بزرگی نیست شما نمیتوانید نور خورشید را از یک فروشگاه خریداری کنید بلکه باید با تلاش و کوشش آنرا بدست آورید و مردم را از خطر زامبی شدن برای همیشه نجات دهید این بازی به شما تقدیم میشود

بیتا موب بازدید : 3124 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (2)

\"دانلود

در این بازی شما میتوانید نقش یک آدم مثبت و یا منفی را داشته باشید.در این بازی برای کسب درآمد باید با سیاست مداران , بازرگانان و قاچاقچیان اسلحه رابطه برقرار کنید و از هر راهی برای پول در آوردن استفاده کنید و در کل شامل فعالیت های جنایی مانند دزدی , جنگ و پخش مواد مخدر میباشد. .و در این بازی ما شاهد ماشین ها , هواپیماها و دوچرخه های متفاوت و جذاب تری هستیم

بیتا موب بازدید : 434 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

\"بازی

ماهی فردی یه خورده از وظایفی که برعهده او است خسته شده پس او تصمیم می گیرد که به دیدار خواهر خود سالی که در برینی گالچ زندگی می کند برود. سالی از مزرعه  و آب زلال و خوک های آبی ای که در اختیار دارد بسیار به خود می بالد. اینگونه به نظر می رسد که همه چیز برای یک زندگی خوب در انجا موجود است. اما در آنجا هم فردی نمی تواند وظایف خود را فراموش کند. برخی از دزدان شرور خوک های آبی او را می دزدند, سالی از این موضوع وحشت زده می شود و فردی تصمیم می گیرد که افراد شرور را پیدا کند. و او برای یافتن این افراد از دوست قدیمی خود , لوتر کمک می گیرد.این بازی دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد از جمله این ویژگی ها شامل موارد زیر می باشد:
این یک بازی کارگاهی برای کودکان می باشد و همچنین توسط افرادی حرفه ای دوبله شده است.و همچنین یکی از هیجان انگیزترین بازی ها می باشد.و این بازی نیز دارای گرافیک بسایر بالایی می باشد

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 51
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 222
  • بازدید سال : 1,680
  • بازدید کلی : 309,855